Spread the love

Hui vos demanem atenció per un projecte recent que lliga el disseny i la comunicació de marques, amb el nostre entorn vital i afectiu. Concretament vos parlem del País mínim que destil·la creativitat, frescor i ens arriba amb senzillesa. Este projecte proper naix de la iniciativa de Rafa Borràs, que acumula més de vint anys d’experiència com a director creatiu en agències de publicitat. Promouen la generació de valor mitjançant la participació, la responsabilitat ambiental i els valors socials. La unió de la consciència, la proximitat i el disseny donen un resultat innovador, amb una imatge de gran atractiu plàstic. Per exemple mostren la seua consciència per la protecció del medi ambient i el respecte per les condicions laborals justes. Així que inclouen teixits orgànics certificats com a base dels seus dissenys, i molts dels seus productes són de producció justa.

Així posen en pràctica una manera de produir sostenible i respectuosa. A més, té continuïtat amb el valor que donen a la qualitat, i que expliquen pel sentiment d’orgull per les coses ben fetes. El concepte de marca sorgeix de Mínim, a fi d’investigar les relacions entre cultura i paisatge, a través de la il·lustració i la paraula escrita. En conjunt, País Mínim celebra la cultura de poble, és a dir, “la vivència i expressió en connexió amb el medi natural”. Finalment conjuguen eixos valors en el disseny d’una bandera que representa el sol, el cel , la mar, l’horta i el secà valencians.

Des d’Espai Carraixet volem convidar-vos a conéixer País Mínim, fer-lo vostre i gaudir-lo. La seua proposta de col·leccions temàtiques. Entre les quals trobareu cartelleria, bosses de mà i samarretes. Nosaltres ja hem rebut la camiseta de la col·lecció “comarques valencianes” corresponent a l’Horta Nord. I estem més pagats que el món!